05
Budžetiranje
Kako ostvariti najveći učinak
Budžet je rezultat projektiranja koje je povezano s ciljevima i zadaćama koje oglašavanje treba ispuniti u sklopu marketing programa.
Načini kupovine robe utječu na strukturu budžeta, dok na njegovu visinu utječu ciljevi komuniciranja, potrebne informacije i mogućnosti financijskog alimentiranja. Najveći ćete učinak postići kombinacijom zanimljivog PR-a i on-line prisutnosti.
![](https://zvonimirpavlek.hr/wp-content/themes/pavlek-theme/images/brands-wide.png)
“Suradnja s Vama, to je bilo jako lijepo razdoblje mog profesionalnog života koje mi je puno dalo, a od Vas sam naučio najviše od svih ljudi s kojima sam radio u ove 22 godine radnog iskustva. Za mene ste bili i budete uzor lidera koji motivira ljude i stvara kreativnu radnu atmosferu.”
![](https://zvonimirpavlek.hr/wp-content/themes/pavlek-theme/images/people/ivica.png)
Ivica Punčikar
Managing Direktor