Pozicioniranje
01

Pozicioniranje

Kako pronaći svoje mjesto na tržištu


Pozicioniranje je podloga za komuniciranje i centralno čvorište u procesu stvaranja branda i pronalaska njegove pozicije na tržištu.
Uz pozicioniranje dobivate prednost u bitci za potrošača i mogućnost izgradnje vrijednog branda koji ne slijedi jake („me too“) na zauzetom području već stvara vlastiti teritorij (niša) na kojem će suvereno vladati.

“S vama se osjećam kao da sam dobila čarobni prah za izdržljivost i motiviranost da budem uspješnija.”
Ana Matić
Marketing Manager
Stvarao sam uspješnice na koje sam ponosan, sve svoje znanje želim podijeliti s vama i zato mi se slobodno javite. Veselim se zajedničkoj suradnji u kojoj ćemo doći do pravih rješenja, vaših ključeva za uspješno poslovanje.













    [uslugedropdown]

    Hvala Vam

    Hvala Vam što ste zainteresirani za otključavanje vrata uspješnog poslovanja. Uskoro ću Vas kontaktirati na e-mail adresu koju ste ostavili.