Odlučite li se za postavljanje ciljeva, vizije, misije i vrijednosti u privatnom životu i poslu, ono što izaberete, na to se treba fokusirati. Fokus znači posvećivanje zacrtanom cilju. Na njega se usredotočuje veći dio energije i napora.
Snaga ideje je u oplemenjivanju uloženih sredstava i izvora, ali još više u privlačenju novih. Baš se u tom privlačenju novih izvora i porastom vrijednosti postojećeg stanja, snaga ideje i najbolje iskazuje.
Kada dođete među poslovne ljude u svijetu i razmijenite posjetnice, obično vas priupitaju: “Koja je misija vaše kompanije?”. Imate li jasan odgovor, to je dobra indikacija toga kako funkcionira vaša organizacija.
Neuromarketing je našao uporište u reakciji moždanih stanica na vanjske pojave ili marketing stimulanse. Riječ je o velikoj koristi i istini o tome što zapravo potrošač želi, a to baš i nismo mogli uvijek otkriti.
Zamislite život bez kreditne kartice. Danas se ne može bez te čudotvorne kartice s kojom bez većih promišljanja lako kupujemo, pa čak i prekoračujemo naše mogućnosti, idemo u minuse. Zašto je to tako?