David pobijedio Golijata i ušao u Guinnessovu knjigu rekorda
Vispak je imao Zlatnu džezvu, ali iscrpljen u ratu, nije imao materijalne mogućnosti da ide u veliku kampanju koju su nagovijestili pretendenti za lidersku poziciju u BIH. Zlatnu džezvu je trebalo pozicionirati, proniknuti u dušu („insight“) bosanskih uživatelja kave, što bi se moglo koristiti kao emocionalna veza u koju bi se onda mogli uklopiti domaći poznavatelji tih navika i običaja. Zatražili su me da im ponudim rješenja.
Inicirao sam fokus grupu u kojoj su sudjelovali studenti. To su ljudi iznikli iz bosanskog miljea i predstavljaju buduće lidere javnog mnijenja, koji će kao dolazeća generacija imati utjecaj na buduća ponašanja.
Nakon četverosatnog promatranja i slušanja iza policijskog ogledala, izvukao sam po mojoj prosudbi ključne stvari koje predstavljaju odraz onoga što kava u BiH jest, kao npr:
- Kafa je izgovor za razgovor
- Svijet stane kada se pije kafa
- Trenutak za porodicu i za sebe
- Tradicija koja se prenosi
- Ritual je priprema kafe i džezva
- U kući sjedimo da bismo pili kafu, a vani pijemo kafu da bismo sjedili
- Zašto na Zapadu svi imaju psihijatra? Zato što nemaju svoju kafu.
Te je naslove kasnije preuzeo „Dnevni Avaz“ u kojem su oko toga napravljene cijele priče, a čitatelji su slali svoje i tako je nastala interakcija poželjna za uspješni PR. Onda se došlo na ideju da se napravi džezva od 800 litara u kojoj se pripremala kava prilikom otvorenja mosta na Neretvi. Po veličini je džezva ušla u Guinnessovu knjigu rekorda i to je najpoželjniji PR.
Evo, dok su Golijati uložili u promociju nekoliko milijuna maraka, David se proslavio sa samo 100.000!
Ovaj primjer pokazuje da se ne treba bojati konkurencije, već je treba iskoristiti kako bismo sami sebe potaknuli na razmišljanje o napretku. Javite mi se sa svojim idejama i zajedno ćemo otkriti idealnu poziciju za vaš brand na tržištu.