Poduzetnost se blokira u slučaju kad se odgovornost svede samo na propuste. Zato se rizici moraju identificirati proaktivno i jasno se istaknuti, objaviti. Na taj se način njihov utjecaj smanjuje i tim dobiva prostor za djelovanje.
Zamislite si lijevak koji je u početku širok i sužava se kad se odabere prava ideja koja ide u realizaciju. Upravljanje lijevkom znači stvaranje ravnoteže između kreativnosti koja traži širinu i suženog prostora u kojem nastupa odabir.
U početnoj fazi razvoja inovacija dolazi do izražaja sposobnost brzog reagiranja. Kako vrijeme protječe postepeno pada, a raste znanje o tržištu. Treba naći optimum. Što vrijeme brže odmiče, raste i rizik zbog novih tendencija i zbog konkurencije, jer drugi ne spavaju.
PowerPoint je postao način suvremenog komuniciranja među ljudima, bilo u poslu, edukaciji, znanstvenim postignućima, zabavi… U biznisu je to čak i kriterij uspješnosti. Poslovni ljudi, lideri, prodaju svoje ideje, djeluju, uvjeravaju. Zato njihove prezentacije moraju biti optimalno strukturirane i iznesene.
2003. godine se Vispak u BiH našao u delikatnoj situaciji. Niknulo je nekoliko stotina pržionica kave, a onda su došla dva Golijata – Grand kafa i Don kafé, koje su iza sebe imale kapital i spremnost da se etabliraju na tržištu koje se još nije profiliralo.