Blog
“Naučio sam razmišljati o tome što bih htio da publika pamti!”
12. 01. 2016.u Strategija

Kako stvoriti interakciju prodajne sile i oglašavanja?

Uvođenje Vegete u Češku - «Zlatni Prag u plavom» je bio glavni događaj u toj zemlji 1994. godine. Probna akcija je izvedena u Zlinju i potpuno je uspjela. Pragom je u dva tjedna šetalo 6o pantomimičara u plavom, kružili su plavi automobili, plave zastave, veliki plakati, a na njima plave lutkice jednog Vegetinog spota. Djeca su krala te lutkice, a one su se pojavljivale i u živo na ulicama Praga, glazba u plavom je svirala, uz podjelu recepata s jelima na koje su Pražani ponosni...Vegeta je tamo skočila s 11% na 52% tržišnog udjela.

25. 02. 2015.u Strategija

Testirati i testirati, bez većih ulaganja

Moj bečki kolega Thomas mi je krajem 90-ih predložio da radimo na testiranju oglašivačkih rješenja. Imamo ih desetak i došli smo do uspješnog know-how. Pošli smo od pravila oglašavanja, istraživali i kreirali testove.

Hvala Vam

Hvala Vam što ste zainteresirani za otključavanje vrata uspješnog poslovanja. Uskoro ću Vas kontaktirati na e-mail adresu koju ste ostavili.